ترجمه ودانلود ترانه Sensiz kaldım بی توموندم از هولیا افشار

Geceler karanlık

شبها تار یکه وسیاه

Kabuslar üzerimde

کابوسها پیشه رومه

Yine dertlerimle ben başbaşayım

باز هم من با دردهام همراهم

Gözlerin çağırmıyor

چشمات دعوتم نمی کنه

Sözlerin avutmuyor

حرفات تسکینم نمیده

Kadere küsmüş gönlüm yapayanlızım

از این سرنوشت دلم قهر کرده تنهای تنهام

Söyle bana sensizlik neden bu kadar zor

به من بگو بی تو بودن چرا اینقدر سخته

Günlerim çekilmiyor

روزهام قابل تحمل نیست

Yaşamak çok zor

زندگی برام خیلی سخته شده

Senle dolu günlerimi kalbime gömdüm

تمام روزهای با تو بودن رو تو قلبم خاک کردم

İçimde kalan sevgi

این عشقی که درونم مونده

Seni düşlüyor…

داره به تو فکر میکنه

Sensiz kaldım İnanki dünyama gün doğmuyor

بی تو موندم باور کن که تو دنیام خورشید طلوع نمی کنه

Günahım neydi Tanrım

گناه من چی بود خدایا

Hasretin çekilmiyor

حسرتت قابل تحمل نیست

Yüzünü görmeden acılarım tükenmiyor

تا صورتتو نبینم سختیهام تموم نمی شه

Vurdun gittin insafsız

به من ضربه زدی و رفتی بی انصاف

Hiç mi için yanmıyor?…

آیا دلت برام نمی سوزه؟

 


لینک دانلود آهنگHülya Avşar - Sensiz Kaldım